فروشگاه

سوالات متداول هنرجویان

در دوره مجازی مینیاتور چه موضوعاتی آموزش داده می‌شود؟
موضوعی که در این دوره، آموزش را با آن پیش می‌بریم، ساخت میز آشپزی و جزییات مربوط به آن است. هدف از انتخاب موضوعِ آشپزی این است که هرچهار مواد اصلی که برای ساخت مینیاتور لازم است، یعنی چوب، فلز، خمیر و رزین را در برگیرد.
آیا شرکت در دوره مستلزم پیش نیاز و یا حضور در ورکشاپ های حضوری میباشد؟
خیر، تمام توضیحات با زبان ساده و روان گفته شده و‌ روشهای ابداعی نیز کاملا قبل فهم و به سادگی قابل یادگیری است و اصلا به پیش‌نیاز یا سابقه هنری نیازی نیست.
مزایای شرکت در دوره مینیاتور چیست؟
تمام مواردی که یاد می‌گیرید، بر اساس تجربه 7 سال کار بنده در زمینه مینیاتور بوده که بر اساس آزمون و خطا به دست آمده است و شما با حضور در آن ترفند های بسیار کاربردی و ساده برای ساخت وسایل مینیاتوری مورد نظرتون رو یاد خواهید گرفت. در این دوره تلاش شده تا آموزشها به گونه‌ای باشد که شما برای ساخت وسایل مینیاتوری کمترین هزینه را برای تهیه مواد اولیه مصرفی داشته باشید. همچنین در دوره مجازی، تلاش کرده‌ایم ویدئوهای آموزشی با کیفیت بالا ضبط و تهیه شود.
آیا بعد از مشاهده ویدیوها میتوانم به راحتی سازه های مینیاتوری را درست کنم؟
ممکن است برخی از مطالب گفته شده، درعین سادگی، نیازمند تمرین و تکرار باشد تا نتیجه نهاییِ کار به مرور بهتر و حرفه‌ای‌تر شود.
بنابراین برای ساخت جزئیاتی از کار لازم است که چندین مرتبه ویدئوهای بخش مورد نظر با دقت دیده شود و تمرین بیشتری برای ساخت آن صورت بگیرد. با رعایت این نکات به راحتی میتوانید سازه های مینیاتوری مورد نظرتون رو بسازید.
اگر درحین مشاهده دوره و بعد از آن، سوال یا مشکلی بوجود بیاید، رفع اشکال آن به چه صورت است؟
درنهایت درصورت وجود سوال یا هر مشکلی میتوانید سوالات را در بخش پشتیبانی مطرح کنید تا در اولین فرصت پاسخ آن را دریافت کنید.